Saturday, February 26, 2011

#5 : PREMIUM BEAUFITUL

Update on PB!

Suka! Semalam aku pakai baju kurung yang aku jarang nak pakai.

Sebabnya, ketat kat hips. Yela, I kan berpunggung lebar. Pastu, kat pinggang pun tak berapa nak selesa sebab macam senak dan sengkak nanti.

Yang menggembirakan aku ialah bila aku pakai semalam masa gi sekolah without PB (saja malas nak pakai semalam... hehehe, jgn mare Syana), terkejutnya aku..... sangat-sangat selesa ok kain baju tu especially kat hips. Siap longgar lagi. Kat pinggang pun dah kurang ketatnya.

Suka sangat-sangat.

Isnin ni nak try pakai baju kurung yang aku dah bungkus awal tahun hr tu.
Sebabnya, aku rasa macam takde harapan nak mengurus balik. :D

Terus bertambah-tambah tak sabar nak jumpa mr husband. Nak tunjuk I dah kurus ok! Hehehehe. Kitorang memang tengah fight sapa yang kurus dulu masa dok berjauhan ni. Masing-masing sibuk nak berdiet. Mr husband mungkin boleh cepat kurus sebab dia rajin bersukan. Mana taknya, di paksa-paksanya aku main badminton petang-petang. Bila aku dah penat main badminton, aku lepak sambung makan kuih rumah jiran mertua, tapi dia sambung tawaf satu rumah naik basikal.

So, tak mustahil dia akan buat kat dalam hutan tu kan? Melayan anak-anak murid bersukan petang-petang.

That's my husband bila dia rasa dia makan banyak dia akan bersukan atau kerjakan kebun-kebun keliling rumah mak dia. So not me.

Gambar pengecilan yang berlaku?

Sorry sangat-sangat. Tak ambik gambar. Tak mengukur.

Sebenarnya, aku tak la meletakkan harapan sangat. Tu pasal tak ambil berat hal2 mengukur walau di pesan oleh coach PB aku ni. Takut kecewa badan tak sesuai dengan PB, maka tak berjaya kurus. And I keep on telling to myself, I wear PB for my health. Kalau dapat kurus adalah BONUS.

Tapi sebaliknya telah berlaku.

PB really works!

Walaupun aku makan banyak tapi berjaya juga mengurangkan inci badan.

Anda bila lagi?

Kalau berminat, sila contact atau pergi ke blog di bawah.


3 comments:

Dark @ng3L said...

disebabkan jeles yu dh kurus..
ai juge sedang memakai kembali PB ai nieh..weken pon pakai ok..

trus lari tau tune mak karok ari tu..venci..

tp kulakukan jua demi nak kuwus macam yu..biar kite sesame kuwus yah..lagipon ai nak pegi bercuti minggu depan. Kenelah nampak hot juge..

Teh said...

wow~

jomlah sama-sama kita menguruskan badan...

khabarnya orang yg dok dalam hutan tu pun dah mengurus. siap kuar statement kat i...

"jgn jeles i dah makin kurus...."

tak sabar nak tengok kurus tang mana laaa laki i itu....

Anna Banana said...

aipppp aippppp!!! babap budak berdua ni!

u see... kan? tak sedar pun kan? tetibe terkurus. like eh eh.. aku makan banyak tapi terkurus??

keep me posted teteh. i am happy for you.

btw diella, silalah guna suara tekak bila pakai PB, suara dr perut adalah ketat ;p

hihi :)