Sunday, February 20, 2011

#3 : PREMIUM BEAUTIFUL

Dah lama tak cite pasal testimonial PB kan?

Honestly, adalah aku mengelat juga. Tp pakai jugak la hari-hari. Cuma jam yang adakalanya tak cukup.

Adakalanya aku pakai girdle dengan waist nipper je. Long bra aku takmo pakai. Sebabnya, bila gi sekolah, ada benda terjojol.... Kikikikiki.

Malam tadi aku pakai masa tengah tido.

So far, perubahan yang aku rasa,

1. Waist nipper dah cangkuk kedua. Maksudnya boleh pakai. Masa memula waist nipper tu sampai kat aku, nak cangkuk pertama pun punya seksa. Skang ni, seksaan tu telah berlalu dari cangkuk pertama, tp telah pergi ke cangkuk kedua.

Walaubagaimanapun, tetap pakai cangkuk pertama lagi sebab nak freedom. Boleh gitu?

Kesimpulannya, aku dah kurus sket la kan? Sebab dah boleh pakai cangkuk pertama dengan senang lenang walaupun makan sesuka hati.

Berat? Jangan tanya. Sebab tak timbang lagi.

Inci? Tak ukur lagi. Biar banyak2 kurang, baru aku ukur. Boleh gitu?

2. Discharge getting better. Dah kurang dan tak banyak macam memula pakai PB. Rasa segar je.....

3. Posture badan pun semakin baik. Aku ni jenis suka membongkok tau. Tapi sejak pakai PB, even dah bukak PB pun badan ni automaticly akan nak tegak dengan sendiri. Ini adalah sangat bagus untuk tulang belakang aku.

4. Testimonial untuk period flow. Aku belum period lagi sejak pakai PB. Akan direview once aku dah period. Eh? Kenapa tak period lagik ni? Hahahah. Tidak! Tidak! Jangan buat spekulasi sebab belum lagi membuat "usaha" ke arah itu u ols. *blushing. Bulan tiga nanti... bulan tiga... (hihihi)

5. Ada lagi satu yg aku pelik. Aku dah 2 weeks batuk-batuk berkahak. Miraclenya, tak selsema. Selalunya kalau aku batuk berkahak, komfem aku akan selsema. Kira one package la. Pastu borak-borak dengan akak satu sekolah yang juga memakai PB. Dia kata, maybe aku tengah dalam healing process.

Dulu aku memang selalu deman, batuk dan selsema. Hidung berair 24 jam tu pun satu perkara biasa. Lagi-lagi masa zaman sekolah. Aku takde asma. So, I assume mungkin ini adalah satu tindakbalas FIR dalam PB ni utk memulihkan kesihatan aku.

6. Sakit kepala dan letih-letih dah berkurang. Dulu kalau letih dan ngantuk salu susah nak tido. Skang ni, kalau dah letih dan ngantuk tu komfem tertido terus. Tak payah nak dodoi-dodoikan diri sendiri.

7. Lagi satu yang aku pelik, APESAL AKU MAKAN MAKIN BANYAK SEJAK PAKAI PB ni??? Why? Why? And Why????????????????

Ok tu je.

Nak beli PB dengan harga yang berpatutan?

Sila lawat website ni of being beautiful

Tengah promosi tu. Cepat-cepat sebelum terlambat.

No comments: