Monday, February 21, 2011

#4 : PREMIUM BEAUTIFUL

Another thing yang I notice pasal I ialah....

I dah tak sakit lutut ok!!!

Ni apehal tetiba ber ai ai pulak ni? Motiffff????

Untuk pengetahuan semua,

Aku mengalami sakit lutut yang agak musykil since last year. Sebelum aku kawen lagik. Lutut aku ni tak boleh duduk dan berdiri lama-lama. Lepas tu, mesti bisa. Lagi satu, bila nak sujud masa solat tu, MasyaAllah..... sakitnya tak terperi. Lagi-lagi kalau lutut tu terpaksa berlaga dengan simen.

Sakitnya hanya Allah yang tahu.

Serius rasa macam dah tua bila sakit lutut menyerang.

Before majlis pernikahan pun aku dah risau-risau sebenarnya. Sebab, mesti susah gila nak pakai heels 5 inci aku tu. Hahaha.. tau sakit kaki beli lagi heels 5 inci. *exaggerate je 5 inci tu.. tp mmg tinggi la... Siap pesan kat mr husband, jgn jalan laju-laju masa berarak. Nanti lutut aku tak stabil.

Kesian kan? Belum 30 dah sakit lutut.

Awal tahun ni pun bisa-bisa masih ada. Kadang-kadang urut gak la sapu minyak panas. Kalau minum air sejuk, lagik la best ke"bisa"annya itu....

Untuk testimonial PB kali ini,

Skang aku dah tak sakit lutut lagik. Aku picit-picit bahagian lutut yang salu sakit tu, dah hilang bisa dia. Sebelum ni, sentuh je bahagian tu, komfem sakit. Dia rasa macam sakit lebam gitu....

Alhamdulillah... walaupun PB bukan di pakai sampai lutut, ia mampu melegakan sakiit tulang temulang aku ini.... Mungkin berkaitan dengan tulang belakang dan postur badan jugak... Mungkin juga lutut aku ni takleh nak tampung berat badan aku yang tak balance... Suka sangat kan berdiri senget-sengetkan badan.....

Sekali bila pakai PB.... jalan tegak. Kalah askar berkawad di padang stadium. Hahaha. Ok, ni pun exaggerate....

Selesa je pakai PB ni.....like normal rasanya.

Oklah. Macam biasa.

Nak beli PB dengan harga yang berpatutan?

Silalah melawat of being beautiful

Tengah promosi tu. Cepat-cepat sebelum terlambat.

No comments: