Sunday, February 13, 2011

#2 : PREMIUM BEAUTIFUL

I was mengelat from wearing PB on Friday. I only wear their girdle to school. Haha!

Sebabnya, malam tu aku tido rumah Rosminah kat Kem. Start from this week, aku mengajar kat dalam Kem tu iaitu sebanyak dua kali seminggu. Since aku ni beginner, malu la nak minta bantuan rakan-rakan pakaikan PB tu.

Tapi, pagi Sabtu aku usahakan pakai sendiri memandangkan Nik masih lagi enak dibuai mimpi. Alhamdulillah... Berjaya! Tetapi... ada tetapi lagi ni. I wear only for 6 hours bila aku rasa tersangat tak tahan paha aku dok menggatal.

Kalau orang lain pakai PB katanya bila makan akan terhad, tidak pada diriku ini. Aku makan dengan banyak dan gembira sekali. Tetiba terfikir, mampukah mendapat figure mantopppp????

Lain-lain perubahan. Kita tunggu awal bulan March nanti ye? Akan ku check ukuran inci dan juga berat yang tinggal.

Fuh! Fuh!

Harap-harap berkesan.

No comments: