Thursday, February 10, 2011

#1 : PREMIUM BEAUTIFUL

Akhirnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....


I bought this precious. Syyyyyyyyy... dont tell my husband because this is a secret. Konon nak buat seprais bila jumpa this coming March.

Ehem! Ehem!

Hari ni hari pertama aku memakai PB. Seksa gak nak pakai, tapi lepas dah terletak di badan, rasanya tersangatla selesa.

Rasa best sebab postur badan rasa tegak walaupun sakit belakang. Aku memang selalu sakit belakang tanpa sebab. Maybe kesan dr suka sandang beg berat-berat kot. Tambah lagi, I travel a lot lately.

Rasa sakit kat ari-ari and sangat banyak discharge. Takut gak tapi kita tengok result after a week pakai PB ek?.

Beberapa kali terkentut dan sendawa tanpa dapat dikawal. Hahaha. Ini sangat-sangat memalukan. Tapi, apa salahnya kalau kita pura-pura macam takde apepe yang berlaku kan?

Gatal-gatal di kawasan punggung dan paha. Ini maknanya asid dalam badan sedang keluar. Nampak sangat banyak selulit. Muahahahaha!

Perot pun gatal jugak. Tu namanya perot boroi.

Pasal berapa berat yang tinggal atau inches yang berkurang. Kita tunggu nanti bila aku rajin nak mengukur. Skang ni aku trauma dengan penimbang sebab I gain 10kg bermula March 2010. Inches pulak.... Eh, mana pegi pita pengukur mak ni ek? Guna pembaris boleh?

I wear PB because of health. Nak menyihatkan badan dan menyingkirkan segala yang tidak perlu. Membetulkan postur badan dan menyembuhkan penyakit yang kita tak tahu.

For one day testimonial,

COMFORT!

p/s: tengah menanti lagi satu precious jugak ni.. :D

No comments: