Monday, July 26, 2010

MY WEEKEND

My weekend was great.

Friday, pergi Tawau ikut Ustaz Harun and Kak Arini untuk servis kete. Aku dan Linda, berjalan-jalan bersama Kak Arini.

Malam tu, bergayut dengan other half sampai lebam. Gembira tak terkata. Dengar suara dia pun dah rasa bahagia sangat-sangat. I really love his voice tones. Macam best je dengar.... Terawang-awang. Macam-macam yang dibualkan. Termasuk lah cinta hati itu terpaksa overtime menyiapkan data aku. Dia kata dia nak elaun. Baiklah. Tunggu bulan sebelas.

Saturday, join sekolah jadi fasilitator untuk Kem Bestari Solat. Tak sia-sia other half bagi support...

Kata dia...

"Esok senang u nak ajar anak-anak kita solat..."

Terus berbunga-bunga. Semangat nak join ni. He is really supportive in whatever I am doing. Kalau ada yang dia tak berkenan, dia setakat kata...

"U pikir betul-betul baik dan buruk k..."

Walaupun aku selalu suruh dia bagi arahan veto kat aku. Cemaner la hati ini tak makin hari makin sayang. Sejuk dan tenang bila bersama dia.... Kita pun automaticly akan ikut kehendak dan permintaan dia...

Bila dia rasa dia tak dapat penuhi permintaan aku, cepat-cepat dia minta maaf dan explain... I really feel that he is so perfect. Menyenangkan....

Sunday dia dah nak kembali ke pangkal jalan. Aku pula ke Tawau sekali lagi.

Pakwe i yang satu di dalam hutan tu... Sedih sangat ok. Tambah-tambah dia sibuk beli keperluan dan bekalan sampai bulan puasa hari Ahad. Jadi, we dont have much time to spend on the phone that day.

Tapi, akhirnya...

Sekali lagi dia buat aku terharu. Tak perlu minta. Dia tau bila nak buat hati ini gembira dan rasa di sayangi.

"Nanti I emel k. I sayang u. Ingat itu ok. Jaga diri u baik-baik."

Dan hari ini. Hati ini sudah mula rasa rindu.


No comments: