Saturday, July 31, 2010

CERITA HANTARAN

Me: U, I tak jadi la nak beli handbag ribu-ribu tu as hantaran...

Him: Susah sangat ke u nak lupa pasal handbag tu?

Me: Errm... sebab tu kan impian perkahwinan I....

Him: I minta maaf banyak-banyak...


Jadi, akak tak jadi la nak beli Coach as one of my hantaran. Bila pikir balik, nak kawen ni banyak pakai duit. Mungkin separuh dari beli Coach tu aku boleh guna untuk benda lain ke kan.

Contohnya nighties yang seksi meksi. Muahahahah!~

Tapi sebenarnya terharu dan syahdu bila my other half minta maaf sebab tak dapat penuhi impian perkahwinan aku. Susahnya nak jumpa lelaki yang willing to say sorry untuk apa yang dia tak mampu buat untuk kita. Tak tau la, mungkin bayangan silam tu still mengganggu fikiran aku.

That's why I appreciate him very much.

Takpela, lama aku nak hidup dengan dia. Banyak lagi episod kehidupan yang kami akan tempuh. Susah senang bersama.

Walaupun mak aku kata, masa ni la nak minta macam-macam. Tapi aku rasa, this guy bukan jenis tu. I know he is a responsible man. Seboleh-bolehnya dia akan cuba buat yang terbaik untuk aku.

So, for now... please called me KIMORA ok....because I'm going to buy Babyphat handbag and wallet.... Meriah la sket kan?

6 comments:

ruru said...

kak,
ruby rasa la kan..coach tu bebila boleh beli.
tak yah letak handbag buat hantaran pun ok...pada ruby la.
better kita buat yg lebih praktikal.
lagi pun kita nak hidup dgn dia lama kan..so bebila pun boleh dapat.

Teh said...

a'a kan ruby...
betol cakap ruby tu.. kak teh pun sedar, apela sangat dengan coach tu.. so better kita buat apa yang ada, janji selamat...

still hunting few barang lagi especially his parts... kalau dapat selesai byk lagi di online... nnt balik, bole selesaikan urusan lain yg lebih penting...

phew!~

h-huda said...

i love KIMORA!

Teh said...

i love KIMORA too.. tak sabar nak tunggu order i sampai... hihihi..

ruru said...

kenapa i tatau KIMORA tu apa T_T

Teh said...

KIMORA tu kueh ruby...

sedapp.... hihihihi