Tuesday, July 13, 2010

MARI MENDENDA

Ada beberapa perkara membuatkan aku naik darah hari ini. Maklumlah, bila dapat cuti free sehari... pergi je sekolah mulalah banyak perkara bersusun-susun di sekolah tu.

Dengan kegusaran pencapaian akademik budak-budak ni lagi terutamanya subjek Bahasa Inggeris. Ditambah lagi, masa kelas SBT tadi aku telah mendiscover something yang kurang menyeronokkan. Semak perut aku ni weh!!!

Butterfly is flying in my stomach. Sungguh gembira ia terbang. Haruskah aku bunuh rama-rama itu menggunakan ridsect atau fumakilla?

Tapi, aku nak highlight kan isu yang ini. Tahun 6. Kelas target lulus semua.


Korang nampak cemaner dia tulis hurup M? Nampak tak? Cantik punya dia tarik ekor M dia tu... Inilah boleh menimbulkan kemarahan pada suhu 100 darjah celcius.



Kemarahan aku telah menghasilkan ini. Selamat kembali ke tahun 1 ye wahai adik tahun 6.



Tekun membuat denda sambil dikerumuni oleh rakan-rakan lain. Kesian kena gelak dengan rakan-rakan sekelas. Tapi, dia macam rilek je kena gelak....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



Yang ni takde kene mengena. Budak ni yang sendiri suruh aku ambik gambar dia. Dia rasa dia hensem.

Nama dia Jayson Esquerna. Canggih kan nama dia?

Sape-sape nak berkenalan, sila private message cikgu dia ye?

8 comments:

lynn said...

hahaha die nak try wat tulisan fancy la teacher hehehe

Teh said...

hihihi. tapi tak sesuai. teacher bukan mengajar pendidikan seni....

hari ni dua jam masuk kelas tu. awas!!~


hahahahaha.

h-huda said...

Anak murid i gone case la kalo bab2 cemnih.Buat ticer tambah kedut saja.

fizzahyahiya said...

Ala. Teacher Teh jeleslah tu sebab tak boleh tulis M cenggituh. Itu dinamakan kretibiti okeh. =p

Teh said...

Haha. Betol. Terpaksa la berbotox kalo cemnih.

Teh said...

Pieja,

I mmg tak sporting kalau bab2 macam ni. Kalau pasal cinta-cinta dan cewek-cewek... aku la yang paling galak berborak. Hahahahhha

fizzahyahiya said...

Hamboiii koooo. Mengajar ilmu salah okkk. Aku harap ko tak akan mengajar anak aku.hahah. *lariksssssssss*

Teh said...

Ko jangan eksyen Pieja. Nanti ketulahan.... Tak pasal2 aku mmg ajar anak ko nanti. Muahaha

Sempat lagi ni... InsyaAllah umur panjang lagi 30 tahun baru aku pencen...

Wow!!! 30 tahun lagikkk???