Saturday, October 20, 2012

DI MANA PASSPORT KU?

Lagi satu masalah pelupa aku yang kronik adalah satu keadaan tak ingat kat mana aku letak passport merah yang untuk pergi luar negara Malaysia tu.

Aku cuma lega sebab bukan passport husband dan juga bukan passport biru. Kalau tak, masalah akan menjadi lebih besar. Aku selalu masuk Sabah Sarawak pakai pasport biru je. Husband guna yang merah. Kalau dedua takde, maka kami akan terkandas di sini sampai masalah pelupa aku ni selesai.

Masalahnya lagi. Pasport tu dah kena renew. Dan masalahnya lagi, Bulan depan aku nak pergi BRUNEI!!!

Cemaner nak masuk negara orang ni kalau "buku merah" takde?

I baru perasan la, bila I nikah baru I merasa pergi over the sea....
Simpati ok dengan diri sendiri. Haha!

 Thank you mrhusband! And not thank you for just mengeluarkan ayat

"Carilah...."

Bila aku cakap passport aku misplace.

Simple tanpa satu situasi panik, gelabah, kelam kabut atau membebel-bebel. Pendek kata, jawab dengan muka takde perasaan.

Please bagi cadangan yang lebih bernas boleh tak?

No comments: