Friday, August 27, 2010

KELEGAAN HATI

Tadi other half called. Tapi, tak dapat dengar suara dia.

"Hello... hello....."


Bunyi angin sayup-sayup je. Dia tak dengar kot. Dia letak. Tiga kali dia call, tiga tiga tak dapat dengar suara.

Aku SMS.

"Dengar bunyi angin...."


And he replied,

"Line problem agaknya. Berpeluh dah ni cari line"


Masuk lagi SMS dari dia,

"Sebelah sini kot yang problem. Takpe. I just nak tau u ok je"


Last SMS received,

"I dengar suara u tadi. Lega dah hati ni..."

Dan sekarang aku harap mereka faham kenapa lelaki ini bisa membuatkan hati aku cair dan terlalu sayang akan dia dalam sekelip mata.

He treats me like a princess. Insan yang menyayangi aku tanpa syarat dan sebab.

Dan jika dari mendengar suara aku dia menjadi lega. Begitu juga hati aku setelah menerima dia sebagai sebahagian dari hidup ini.

Terima kasih Allah atas rasa ini.

No comments: