Monday, August 9, 2010

GILA GILA REMAJA 2010

Korang pernah tengok GILA-GILA REMAJA tak? Yang hero dia Faizal Hussin tu....

Sebenarnya aku ni dah selalu kena kacau dengan budak ni. Asal mana aku pergi mesti dia muncul. Takpun, ade je ayat dia nak mengacau. Nak tolong angkat buku la. Nak pinjam lima posen la. Nak itula. Nak inila. Ada juga dia slamber masuk kelas aku, kenalkan diri dia sebagai cikgu baru..

Ada sekali tu aku cubit lengan dia. Sekali dia cakap macam ni..

"Oh, my god. What are you doing under my body?"


Hahaha. Bolehla. Janji ko speaking.



Ini dia. Tatau apa modus operandi. Datang mengintai dengan jaket dan spek stylo ala-ala Cat Ruffedge.

Cepat-cepat aku snap gambar.


Ni dari jarak jauh. Kasi nampak suasana kelas. Korang tengok la tu. Sempat sengih-sengih lagi tu. Aku tatau la ape dia merepek masa ni. Aku buat tatau je...


Pas aku bo-layan. Dia pun blah macam tu je..

"Ah, teacher nih.. jual mahal pulak...."


Ko tak rasa nak hantuk kepala kat dinding ke dapat anak murid camnih?

4 comments:

h-huda said...

ahahhahahaha.
gila ah.fanclub sampai tahap stalker.

spek sgt stylo ok!

Teh said...

Huda,

Hari ni dia cakap..

"I love you teacher....sebagai guru saya...."

Pastu sat sat..

"Teacher, what are u looking?"

Ah. Mintak puji. Sana ada guna words mintak puji tak?

h-huda said...

Hak ah.Ada words mintak puji.

Adoi la budak neh.

Teh said...

I tak paham k mintak puji tu apa memula. Nak guna pun tak pandai..

Tapi skang sudah expert. Budak mengada je i kata MINTAK PUJI...