Monday, January 24, 2011

NAK KURUS!

Aku nak kurus.
Tapi selalu program kurus aku gagal.
Bila tanya mr husband.
Jawapan dia mesti standard...

"Kalau u selesa badan macam ni, ok la... kalau u tak selesa, u diet la..."


Tapi,
Pernah gak dia cakap,

" I suka tengok u kurus macam kat maktab dulu..."


Hmmm...

Misteri dengan mr husband.

Tapi aku amek pendekatan dia suh kurus, sbb dia sokong betul aku beli her*bali*fe... pas habis herbalife baru dia suh belii premi*um beau*tiful... hahahaha!

Cuma satu la aku tak puas hati,

Dia tu tak kurus-kurus pun...........

Jawapan standard dia,

"Nanti masuk dalam I kurus laaaaaa............."

Tengok makin membesar ada la.

MONTEL!

2 comments:

Dark @ng3L said...

masuk dalam mana?

bukan kalo masuk dalam lagi..eh..ko cakap pasal pe nieh

Teh said...

adakah kau telah memesongkan ajaran aku yang lurus ini wahai yayangku? hahhahahahaha.....

jawapannya ada dalam kepala ko diella....

notty neh!!~