Tuesday, January 25, 2011

DENDA PERTAMA 2011

Aku ingat, dah takmo lagi le main denda-denda budak ni. Bosan dah. Buat naik darah je. Yerla, mana tau kot aku ni termengandung ke kang. Tak pasal2 anak aku terkenan budak yang aku denda tu...

Tapi, hari ini... itu batu sudah ada dalam itu budak punya kepala laaaa....

Maka, mak terpaksa mendenda u ols... mak tak bersalah hokeyyy!!!

Memula berdiri atas kusi. Lepas tu we ols paksa berdiri atas meja pulak. Sebab masa berdiri atas kusi, kejap-kejap duduk tanpa di suruh. Tak faham aku anak-anak zaman skang ni.

Muka dipalingkan ke belakang sebab takut menjadi bahan bukti kepada pihak pentadbir. Cikgu dia ni pun bijak juga buat trick.

" Gambar ni teacher nak hantar kat guru besar. Biar padan muka kamu..."


Padahal nak letak dalam blog. Muahahahaha.

Lagi satu, budak ni sebenarnya baru je dapat surat amaran sebab bergusti dalam kelas di pagi-pagi hari.

Jadi, betul la kan mak tak salah kan? Budak ni yang nakal kan kan kan?

No comments: