Friday, April 29, 2011

TAKDE JIWA

Hari tu aku ada chat dengan salah sorang member mrhusband.

Diorang ni classmate. Pastu, dia ada la cakap pasal mrhusband ni. Lebih kurang macam ni la ayat dia.

"Kadang-kadang, kitorang pun tak faham abang long kitorang tu. Nampak macam takde jiwa je. Tapi sebenarnya penyayang...."

Part penyayang tu yang best dengar tu. Haha.

So, aku ni macam biasa la. Mana boleh nak simpan rahsia. Masa kat Miri tu, terus bagitau mrhusband.

Aku tukar nama kawan mrhusband tu Jessica Alba la ek? Comel sket. Barulah feeling artis hensem kacak bergaya. Muahahaha.

Aku : Sayang, hari tu I chat dengan Jessica Alba tau. Dia cakap u takde jiwa.

Him : Dia kata I takde jiwa? Apesal pulak? Apa maksud dia tu?

Aku : Takde jiwa tu macam heartless la.....

Him : Ohhhh... I memang heartless pon. Lagi apa dia cakap pasal I?

Patotla... memang heartless rupanya. Kataku di dalam hati. Sebenarnya husband aku ni memang heartless sampai aku pun tak faham apa la yang ada dalam kepala dia.

Aku : Dah takde. Tu je dia cakap pasal u.

Mrhusband pon pergi la kat depan cermin sambil membelek-belek dirinya dan memakai jaket uniform rasmi.

Tetiba dia bersuara.

" Eleh.... Jessica Alba tu.... cakap je laa nak ngorat I tak dapat.... Kata I takde jiwa konon...."

Sentap aku dengar statement beliau. Nak gelak guling guling pun ada. Angkat diri tak agak-agak.

Macam semua perempuan la nak ngorat dia tak dapat?

Kira, aku ni champion laa kan?

Eh, apesal macam aku pulak yang angkat diri ni? Hahahaha....

No comments: