Friday, April 8, 2011

KLIA TO ALOR SETAR

Sekarang aku kat Mc D KLIA. Waiting for next flight to Alor Setar at 1.50pm. Ni pun cadangan mrhusband suruh lepak kat Mc D or KFC bila aku merengek kebosanan sebab takde Starbuck or Coffee Bean.

Mengada-ngadakan?

Padahal, kat Mc D pun ada jugak coffee nye...

Masa ni la rasa nak teringat kat Mrhusband. Selalunya kan kalau balik Tanah Melayu, mesti untuk berjumpa Mrhusband atau bersama-sama dengan dia. But, this is totally different and disturbing my emotion.

Benci bila berperasaan macam ni.

Memang rindu. Sangat-sangat rindu. 2 weeks more to go for our next meet up.

Doakan pertemuan kami berjalan dengan lancar ye?

Ni pemandangan belakang aku. Letih juga nak tunggu nie... Dah la sorang-sorang. Mrhusband tak dapat hadir sama ke majlis pernikahan dan kenduri kecil-kecilan adik aku.

Nak keluar pon ambil masa seharian. So, just imagine berapa hari dia nak kena ambil masa untuk sampai ke Alor Setar bersama-sama meraikan majlis adik aku tu? Tambah dengan kos yang mencecah ribuan ringgit.

Aku redha. Lagipun, in laws dan ipar pon akan sampai gak esok pagi mewakili dia. Bak kata bapa mertua aku bila aku appreciate kesudian dia untuk hadir dari Johor....

"Demi anak..."

Aku ambil cuti dan terbang ke Alor Setar untuk menghadiri majlis pernikahan adik aku.

Adik yang mana satu?

Tunggu la my next entry.

No comments: