Tuesday, April 26, 2011

CUTI CUTI DI MIRI

Antara yang best di Miri

JUMPA MRHUSBAND!

* kek lapis dan kali ni dapat beli yang murah dan agak enak rasanya.

* nasi lalapan yang sangat-sangat buat aku teruja.

* mee kolok yang ala-ala maggi goreng je pun tp ntah nape aku rasa sedap.

* massage satu badan. aktiviti wajib mrhusband sampai aku pun terjerat.

* jalan-jalan tepi pantai dengan mrhusband.

masa kitorang kat tepi pantai tu, banyak betul pasangan yang sedang bercinta. pastu mrhusband pon cakap la.....

"kita takde pun peluang macam tu kan? bercinta-cinta... dah kawen baru la merasa kan?."

"takpela sayang, kurang la dosa kita..."

i am not perfect. banyak dosa aku. namun aku bersyukur sebab dipertemukan dengan mrhusband. yang dapat membimbing dan memimpin aku ke jalan yang lurus.

tak perlu rasanya aku nak bercerita panjang atau menunjuk-nunjuk pada orang yang aku ini berubah. biarlah perubahan itu antara aku dengan Allah dan datang dari hati yang ikhlas.

* teh 3 lapis. kek lapis... teh pon nak berlapis-lapis. hihi.

* jumpa kawan lama, azlina yang keje di tower airport.

* precious time with mrhusband. paling lega bila dapat dengar dia gelak sakan kalau aku ngusik dan mengutuk dia. oh. sangat comel!

ok dah tu je.

2 comments:

ruru said...

so sweet laaaaa. hihi.
saya rasa husband akak ni lebih kurang darab bahagi dgn mr a :P

Teh said...

ye ke. nnt pengalaman awak dengan akak mesti sama....

husband akak ni tak romentik. bukan reti nak tunjuk2 sayang ni... kadang2 dia buat tak tau je...

geram jugak.

tp, bila part tetiba dia nak jadi sweet tu...

alahai....

lagi lagi ku jatuh cinta...