Saturday, March 26, 2011

FAVOURITE ONLINE SHOP

Aku agak susah bila part nak pilih baju. Bila beli baju online pun dah makin memilih-milih. Material dan saiz. Lepas tu, tutup auratkah? Kecikkah? Besarkah? Nampak body shape tak?

Yerla, I am a wife now. Jadi, tatasusila kena la jaga. Alhamdulillah, mendapat suami yang sentiasa mengingatkan dalam segala aspek termasuklah kejujuran dalam bekerja.

Ok. Ni dah masuk topik lain.

Maybe ramai yang dah tau site ni. Aku dah lama tau, tp ni baru tergerak hati nak beli bila akhirnya aku jumpa statement yang mengatakan boleh bayar pakai maybank2u.

Fine, mak takde credit card u ols. Kesian kan?


Korang try la surf. Menarik jugak design2 baju dia. Harga pun berpatutan dan yang paling penting, free shipping within Malaysia.

Ini antara baju yang aku order.


RM 49


RM 54

RM 59

Material dia memang sangat memuaskan hati.

Tudung pulak aku suka shopping kat ilham asyiq. Actually tukang jahit dia ni my ex officemate kat Cyberjaya dulu. Aku sangat-sangat puas hati dengan jahitan diorang ni. Kemas dan ikut citarasa aku.

Hari tu tukang jahit dia ni hadiahkan aku tudung as my wedding gift. Sekali, termasuk dalam washing machine. Habislah kemek. Seminggu gak la aku biarkan dalam bakul. Sedih kalau tengok sebab aku sayang sangat tudung tu.

Until one day, tergerak hati nak try iron awning dia. Miraclenya, straight balik ok. Macam takde ape yang berlaku. Sebab itu, till now I trust their products...

Korang try usha kat sini ek


Nanti aku postkan gambar-gambar aku memakai produk-produk diorang ni on my next entry.

2 comments:

Iron Butterfly said...

aku suka the pink skirt. tapi dah abes. cis. ko la ni yg abeskan. haha.

Teh said...

ajah, memang aku yang habiskan. muahahahaha!!!

lepas aku order je terus sold out... rasa macam nak beli skirt lain lg je... material dia best.. selesa... kat perot pon tak stuck.. kira kalau pregnant, still bole pakai laa.... kalau menggemok pon still bole pakai...

hahah.. nafsu.. nafsu....