Friday, March 11, 2011

BETWEEN JOHOR AND SARAWAK

Ketika aku dalaam penerbangan ke Miri, tetiba boleh pula terfikir sesuatu yang menarik tentang aku yang sangat berkaitan dengan mr husband. Macam satu kebetulan pulak.

Dalam banyak-banyak negeri di Malaysia, cuma negeri Johor dan Sarawak je yang aku tak pernah bermastautin, menginap atau bermalam. Cuma dua negeri itu sahaja.

But, when I marry to mr husband... both Johor and Sarawak adalah destinasi utama aku kunjungi dan bermalam bila ada kelapangan.Johor adalah destinasi pertama bila pulang bercuti. Sarawak? I really love to be in Miri.

Mungkin dua negeri ini sengaja disimpan sebagai tanda pertemuan antara aku dan mr husband.

Who knows kan?

So now, I am safely arrived at Miri and going to meet mr husband this evening.

Sangat-sangat tak sabar.

p/s 1: Cikgu tret tet tet pesan suruh tambah stamina sebab comfirm akan di "tapau". Hahaha.
p/s 2: Bapak mertua pulak pesan nanti dah jumpa, peloklah puas-puas.

I'm in love.
Macam cinta pandang pertama.

5 comments:

Miss CJ said...

senyum, tak perlu kata apa².
Bahagia Kak Teh ni dari Miri boleh sampai dkat Jis kt KL ni haa. Dahsyat!

Teh said...

Hehehehe. Jis jugak yang memahami....

Dah jumpa mrhusband and bole pulak dia buat seprais.... tgh dok sms dengan dia.. dia kata lagi 3 jam baru sampai. Tapi.. after 15 minutes ada org ketuk pintu cakap...

"room service!!!"

Kenal dah suara. Tapi maca tak percaya....

Wana said...

hey ya sis,
i'm really happy for you.. sorry x smpt reply ur wish kt fb. still cathcing up with my little one..

Teh said...

hye sis...

Alhamdulillah and congratulations on your new born....

teringinnya akak nak pegang baby wana....

semoga wana and baby sentiasa sihat....

Puthree said...

eh, ko dah transfer balik semenanjung ke? aku ingat ko kat Tawau lagi ... atau adakah aku kompius??