Tuesday, September 20, 2011

GAMBAR RAYA

To be honest, selepas gambar outdoor perkahwinan kami hampir 10 bulan yang lalu... aku memang takde langsung gambar yg really proper with mrhusband.

Even, masa Hari Raya baru-baru ni pun tak berjaya jugak nak ambil gambar skema dengan dia.

Mungkin ini adalah kesan daripada nak muntah dan sakit otak bila tengok gambar kahwin sendiri yang saaaaanggaaatt banyak..

Serius banyakkkk...

Dari OP, dari UOP, dan yang sewaktu dengannya. Yang orang-orang tagged kat fb.

Ok, balik kepada topik. Ini gambar raya kami. Tema adalah silver. Alasan sebab mrhusband nak pakai balik baju melayu nikah dia.

Jimat kos katanya.

We ols? Kenala berkejaran ke Kota Tinggi merembat sepasang. Takkan nak pakai baju nikah liplapliplap. Malllllllluuuuuuuuuuuuuuuuuu.... (tapi mawuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...)

Laki aku dah serupa hero hindustan dah dengan misainya yang tak ditrim. Aku malas nak sound suh cukur. Asalkan kau disisi ku sentiasa sudah. Hakhakhak.

Tapi raya kedua dah selamat licin. Sebabnya, cousins dia yang kecik-kecik pura-pura tak kenal dia. Bagus, lepas ni... apepe tektik aku akan gunakan budak2 tu. Hihihi.

Gambar atas ni second attempt.... mata pandang tempat in tapi terbeliak. Bila aku bising, dia kata ok la ni tak terpejam......

Tapi, apesal terbeliak?

Tetiba teringat game plants vs zombies. Macam mata zombie la pulakk aku tengok.

Ni sebenarnya gambar first attempt. Bila aku tengok gambar ni. Nyaammmpah okkkkkkkk.. Korang perasan tak laki aku ni macam senget ke tepi ala-ala mengelak dr aku yang menghimpit beliau?

Dah la mata terpejam.

Ok, fine. Mata terpejam tu mmg trademark dia sbb gambar kawen kebanyakkannya mata hampir-hampir terpejam (budget mata kuyu...)

Ok dah tu je.

Harap-harap tahun depan gambar raya kitorang ada kemajuan.

No comments: