Wednesday, September 14, 2011

DOUBLE WEDDING

Hari raya ke 5 hari tu telah berlangsungnya double wedding di rumah gua.

Eh? Gua.

Hahaha. Masa menaip ni jiwa kacau. So gua pakai lu gua aje la ek...

Di pagi hari. Ketika marhaban. Masa ni juga berlangsungnya Akad Nikah untuk adinda gua yang ketiga. Gua tak pergi sbb gua kena serve orang marhaban dan jaga rumah.

Baju merah tu laki gua. Baju biru muda tu Pak Mentua gua. We ols all the way from Johor.


Ini pelamin adik gua. Pengantin baru dinikahkan pagi tadi. Seronokla tu akhirnya disatukan setelah berkawan selama like 6-7 years.

Sungguh setia.

Kalau gua tanya pasal boyfriend dia ni. Harus dia jawab...

"Nak buat cemane. Itu je yg nak kat kita..."

Ayat kesian tak hengat.

Ini pengantin lama. Mereka telah dinikahkan pada 9 April 2011. Adik gua yang keempat bersama suami nya. Dijangka bertiga Januari tahun depan.

Awal2 dah sound duit raya untuk anak dia. Habis anak gua? Sapa nak bagi duit raya?

Eh?

Ketika makan beradab. Patutnya gua ada sama sebab gua dan suami pengapit untuk pengantin lama. Tapi kerusi tak cukup, maka kami pun sambung kerja-kerja tuan rumah orang kawen.

Takpe. Gua tak kisah. Sebab baju gua dengan laki gua tak cantik masa tu. Haha.

Eh? Gambar dah habis.

Gua berenti dulu.

Bubye.

No comments: