Friday, October 28, 2011

MEETING

Every weekend ada meeting.
Every weekend ada activities.
Kalau kena hari husband turun Miri.
Sabarkan aje la.
Kalau boleh nak habis cepat-cepat.

Eh. Melalut.

Esok, end of October.
Meeting lagik!
And I will be one of the presenter.
To present SPBT under HEM.

Beranikah aku?

Hakikatnya?
Seram sejuk.

Walaupun esok kali ke 4 di depan orang ramai.
Dalam tempoh 4 bulan berkhidmat di sini.

(Lagi kita tak suka nk buat benda tu, lagi kita kena buat kan? Samala macam keadaan aku ni. Aku tak suka bercakap depan orang ramai sejak aku ada penyakit low self esteem. Maklumla, dulu asik kene cacikejimaki, maka selalu rasa rendah diri dan lemah dan kurang kasih sayang. Haha! Melalut dah.)

But husband said,

Ingat Allah. Niat nak berkongsi ilmu kerana Allah dan bukan untuk menunjuk-nunjuk. Semoga dipermudahkan oleh Nya.

p/s: pagi tadi, tiba-tiba husband bahasakan panggilan untuk saya permaisuriku. terus terasa terawang-awang. bestnya perasaan itu....

No comments: