Wednesday, March 27, 2013

HARI YANG BAHAGIA

Hari gaji yang bahagia. Haha.

Kad ATM I dah hampir expired. So, cuti sekolah ni la peluang yang ada nak pergi renew. Yang buat I terkejut sbb servis BSN sangat cepat this time. Memang salute habis. Selalu sangat dengar khabar angin kata BSN lambat kan, tapi sebenarnya sekarang tidak lagi. Nampak je dalam bank tu penuh manusia, tp setiap urusan selesai dengan amat pantas sekali.

Then I and husband gi KWSP pulak. Jeng! Jeng! Jeng!

Letih dok bergurau dengan husband yang kitorang ni orang kaya. Padahal berapa je duit dalam tu kan? Dipendekkan cerita, pun selesai dengan amat pantas sekali. Salute lagi kepada staff KWSP. Cuma tang masa menunggu 21 hari tu yang tak seronok tu. Tapi takpe, sabar itu separuh dari iman....

Kemudian menyelesaikan segala urusan di bank-bank berkenaan dan satu je tak dapat iaitu ke OUM. Saja nak tanya kot layak ke tak layak nak jadi student kat sana. Tapi sebenarnya hati I lebih kepada nak sambung belajar kat tempat lain.... ;)

Cuma urusan-urusan jumpa tailor je yang belum selesai lagi. Maklumla, dah membesar dengan jayanya. Segala benda kena tempah baru. Haha.

Ok. Tu je update buat masa ni.

No comments: