Monday, July 4, 2011

BIAR BETUL???

Itula ayat pertama yang mrhusband sebut bila aku bagitau "rahsia" ini.

Nak tergelak pun ada.

Kenapalah mrhusband ni takmo percaya dengan aku?
InsyaAllah sayang.
InsyaAllah.
Impian kita akan menjadi kenyataan.

Syukur padaMu.

Dalam keluh kesah dengan setiap perkara yang aku tidak dapat.
Pada setiap kesedihan yang aku lalui setiap hati.
Saat marah menyelinap jiwa bila rasa teraniaya.

Ketika itu sebenarnya jiwa ini sedang diuji.

Kadangkala aku tewas.
Adakala rasa sabar ini menang.

Sesungguhnya memang besar kasih dan sayangMu.

Terima kasih Ya Allah.

Semoga inilah permulaan yang terbaik untuk kami.

Alhamdulillah.

5 comments:

Wana said...

Hi sis,

I have two things in my mind now... u are pregnant or dpt tukar kat tmpt ur hubby? hehe.. neway, both of it is a great news..

Daa...

Wana said...

Hi sis,

I have two things in my mind now... u are pregnant or dpt tukar kat tmpt ur hubby? hehe.. neway, both of it is a great news..

Daa...

Teh said...

Hi Dear,

Hehe. Both of it is a good news rite. I wish I can get both....

I'll announce about it later sbb comfirmation belum terima lagi....

Hows your baby?

Dark @ng3L said...

kau memang suke wat entri speku abes kan...

Wana said...

My little angel is 4 and half month now.. stakat ni alhamdulillah sihat and easy to take care of.. wana doakan akak cepat berisi or bak kate ur father in law gemuk ke depan soon.. neway.. take care sis..