Sunday, October 17, 2010

KAD KAWEN BATCH 1

Kad jemputan dah sampai since last week. Semalam baru bertungkus lumus menulis dan menampal setel. Tu pun tak sampai 50 keping...


Setem-setem yang bertaburan bersama kad-kad yang sudah siap di tulis. Ni batch yang perlu diposkan. Batch yang bagi by hand, ada dalam kotak.


Kita tampal setem 3 posen dulu.... Satu persatu.... Leceh gak la keje-keje menampal setem ni... Bagus kalau I ada PA.


Ini burung yang tak berkawan. Merajuk dengan kekaish memasing... Cuba korang teka, berapakah kos setem untuk sekeping kad jemputan bersama sampul bercetak?

Nampak tak? Apa? Tak nampak? Meh aku bagitau ye.. Sekeping kad jemputan bersama sampul bercetak memerlukan setem berharga 80sen untuk sampai kepada penerima. Akak pitamz u ols.....

Baru beli untuk 25 keping kad je... duit setem je dah RM20 hengget....

5 comments:

h-huda said...

owh, nak hantar kad sekeping pon cemus nak letak setem.

cemana neh?

haha.

Teh said...

haha. tu la... ada berpuluh2 lagi kad perlu diuruskan tau....

takpe.. usaha tangga kejayaan.. ada lagi 4 hari sblm bertemu kekasih hati....

tak sabarnye

LUTH ^_^ LUNA said...

80 sen? ko punya sampul kaler cerah kan..2 tahun lepas masa ku nk kawin kerani pjbt pos kata kalu sampul kaler cerah2 30 sen lepas..tp kalu kaler kuning angggg kene 50 sen..skrg dh mahal ek..nasib baik aku kawin awal skit..hehehe

Teh said...

sampul aku kaler cerah tapi printed.

aku tanye pejabat pos, dia kata kalau tak bercetak 6 posen, kalau bercetak 8 posen... ada jugak yang kata 9 posen... jadi aku letak yang tetengah..

tu aa etty.. nyesal tak kawen awal2... tp ade org nak ke dulu? hahahahaha..

nnt bagi alamat ko ek darl. aku poskan sekeping kat ko.

LUTH ^_^ LUNA said...

pt 6378 air suda2 33300 gerik perak..nah address aku..sila hntr ye...