Wednesday, October 27, 2010

GOODBYE MIRI, TILL WE MEET AGAIN

Balik dari Miri hari Ahad. Rasa lega sangat sebab flight aku pukul 9 pagi dari Miri dibatalkan and they transfered me to flight pukul 2.10 petang.

Dari KK ke Tawau pulak telah di reschedule at 7.30 pm.

Jadi, sempatlah kitorang breakfast and lunch together sampai bercerita dari hati ke hati.

Lepas check in, dia bagitau....

"Nanti bukak FB ye, I ada post video baru.."



So, this is the video : Leaving on a jetplane.





Sedih. Rasa macam tak nak balik.

"Tak nak la balik..."

"Orang dah bagi balik lambat, lagi takmau balik..."

"U ni macam nak suruh I balik je....."


Dia senyum je. Sambil bagi pesanan.

"Nanti, kalau jumpa diorang, hati-hati ye bila bercerita... Jadi pendengar yang baik, bukan pengulas berita..."


I really love the way he advice me. Dia tak cakap direct, tapi berkias. Kalau nak dipendekkan dari apa yang dia kias tu, maksudnya:

JANGAN BERGOSSIP!.

Haha.

For the first time in my life, aku nangis bila nak meninggalkan seseorang. Tak pernah rasa sedih dan sebak macam tu. Air mata tu mengalir tak berhenti-henti bila dah masuk gate. Before tu, tahan je sebab tak nak nangis depan dia. So, aku SMS dia...

"I'll be missing u so much!"


Tau apa dia jawab?

"Istighfar banyak-banyak k...."


Terus aku gelak.

Dia memang tak romantik, tapi kasih sayang dia tu sampai ke hati aku and he never failed to say that he loves me setiap kali dia ada peluang berhubung dengan aku.

Sekarang aku rasa apa?

Sakit jiwa sebab rindu sangat!

1 comment:

Wana said...

i've felt the same way too to my hubby whenever semester break comes..huhu..time blajar bole la bechenta-chenta tp time kene cuti sem 3 bulan rindu x hengat... nangis tu mmg acara wajib everytime nk blk umah... cuti seminggu pun banjir jugak... haha... amazing kan what love can turn us into?