Saturday, October 16, 2010

THE WALL POST


So, seperti yang korang semua ketahui, invitation melalui FB telah pun dibuat... Alhamdulillah, dah ramai juga yang bagi response.... Yang tak bagi response tu, I tau... mesti nak buat surprise kan?

Dalam pada menginvite orang ni.... ramai juga yang rajin komen kat wall for this event sampai ada yang buat aku tergelak secara tiba-tiba.... Mostly untuk my dear Zawi laa...

Antaranya ialah...

" Alamak... ko nak nak kawen dah Zawi..."


Err... kenapa mesti alamak??? Adeh... adakah ini sesuatu yang mempanikkan korang? Hahaha... Klakar je... Ni mesti kes Zawi yang salu mengadu dia takde gf kat kekwn ni.... Hihihi...

" Kawen juga kau akhirnya Zawi..."


Sedey je ayat derang ni.... tapi at the same time buat aku tergelak terbahak-bahak...

"Tak dapatlah aku nak padukan dengan...... "


Ni komen tak menjaga tatasusila ni. Tak tau ke yang memantau event selain Zawi, adalah aku yang gojes ni. Ko matchmake la dengan sape2, tetap aku dihatinya.... Hihihi.... Yerla, dua tahun tu tunggu............ Tade la tunggu sangat sebenarnya, tp Alhamdulillah jodoh kami kuat....

Dan banyak lagi, tapi malas nak taip dan cari. Ayat kat atas tu pun guna ayat sendiri. Ala-ala la maksudnya.....

Okla. Dah ngantok. Tu pasal takmo elaborate banyak-banyak. Yang penting, akak terhibur.

No comments: