Wednesday, April 9, 2014

SAYA PERGI SEKOLAH

Oh! Berabuk saje blog ni kan?

Last weekend adalah sangat penat. Mrhusband ada aktiviti kat Pusat KO yang mana lokasinya cuma kat belakang sekolah I je. So, he requested both of us to join him. Maka, menyewalah homestay. Nasib baik lah dalam felda ni dah tentulah ada homestay. Boleh pilih-pilih lagi.

Eh? Dah bagitau ke I dapat sekolah dalam felda? ;)

Dah alang-alang tu, I buatla kelas tambahan dengan niat next time I tak perlulah stay back for an hour. Boleh balik awal. Kelas tambahan ni kelas berbayar. Nak tak nak, mesti kena completekan 4 hours a month.

Humaira mestilah ikut ummi dia sebab makanan dan minuman dia ada kat sini. Haha!

So, nak share la gambar sikit.

Alhamdulillah, Humaira amat behave dan merengek bila minta susu je.


Saya join ummi mengajar. Saya pun belajar jugak. Leka main dengan cube and mr cicak dia. Humaira memang excited kalau tengok mainan gantung dia ni. Mulalah cakap sorang-sorang. Menjerit-jerit.


Sampai masa. Dah kenyang, saya pun tertido. Letih belajar dan baca buku.


Ni masa sesi petang pulak. Busy belek buku cerita dia sambil senyum-senyum. Pendek kata, saya ikut ummi pergi sekolah for the whole day.

Memang minggu yang memenatkan sebab hari Ahadnya Humaira meragam kat rumah pengasuh. Nangis je. Lepas nangis tido. Minum susu pun tak berapa nak.

Harapnya hujung minggu ni kami sekeluarga dapat berehat dan meluangkan masa bersama.



No comments: