Wednesday, August 24, 2011

THE HUSBAND

Nak cite pasal husband lagi har ni.

Biasalah rumahtangga mesti la ada gigit lidah kan.

Aip! Aip! Jangan pk lain.

Pernah je husband tegur bila aku buat benda yang tak kena di mata dan hati dia. Lepas tu mula la aku tarik muncung berinci-inci dicampur lagi dengan emo tak tentu hala.

Tapi husband ni, tenang je....

"I cuma tegur je. Salah ke cara I bagitau you? Kasar sangat ke bahasa I?"

Mestila aku terdiam.

Takpun bila aku meroyan ke, cemburu tak tentu hala ke, apepe je la.... jawapan dia macam ni

"I tak kisah u nak cemburu. Sebab I tau u sayang. Tapi kalau dah cemburu sampai menyusahkan diri sendiri, I rasa tak patut....."

Atau macam ni...

"Bila u cuba cari kesalahan I, I kecewa sebenarnya..... I minta maaf, kalau semua I yang salah..."
eEeeee.... suka buat aku rasa bersalah tau.

No comments: